Pages

2011年10月16日 星期日

新版yahoo blog ~ 垃圾級別

岩岩轉用新版blog,高脂物體評級委員將y blog 由負面降致垃圾級別
展望仍然負面, 短期內不會考慮重新評級

有得update其實應該好開心,好似個電話咁,
每次update 都有開心大發現
點解y blog 可以只係轉咗版面之外, 可以咩都冇變過!!!!!!!!!!!
仲用咁十幾年前的哈哈笑icon!!!!!!
update 之後有舊野彈出嚟話update 完就會自動消失, 本意係好事
點知等咗一日一夜都冇消失到,
直至有friend 講" 唔係喎, 我都睇到哂你個blog 啦"
先知原來已經update完,
但係舊話會update完自動消失個舊野仍然存在!!!!!!!!!!!!
仲有我只係up 張profile相啫, up 咗3次都唔得,
去咗yahoo profile upload先知有1mb 的限制

之後再up 置頂的banner 張相啦, 今次醒啦, 睇咗限制先up啦!
點知up 咗3次又係話我唔up 唔到fail, 火滾到我哩!!!!!!!
去番photo 睇原來張相竟然已經成功upload, 仲要係有3張,
即係話3次都得, 但竟然3次都話我fail, 頂佢
之後已經冇心機再試新blog~

人地google 就一日千里, yahoo 仲係原地踏步
google 的blog 已經有中文版,不過仍然小人用,等多d人用,會考慮轉會~
講開google 原來我已經不知不覺間用咗好多google 的產品:

mobile ~ google android
電腦上網 ~ google chrome (代替explorer上網用~推介)
網上相簿 ~ picasa (勁多function , 又夠快)
網上音樂 ~ google music(將自己電腦既歌放上網,用電話可以聽番)

4 則留言:

  1. 最初我個blog升級後,用了幾天才update到張profile相. 至於個舊自然消失,足足等咗一星期有多. 對住個升級版無乜感情, 無乜心情寫新post. 如果你發現有邊個blog好用, 記得話我知~齊齊轉~

    回覆刪除
  2. google 的blogger 我初步試過, 都算簡單易用, 好多野都可以設定
    而且比yahoo指示清晰得多~
    (仲可以賣廣告, 老婆聽到一定好開心)
    不過我暫時都會用yahoo blog, 因為仲要用嚟sell 吓廣告文比人睇

    回覆刪除
  3. 我都好同意~!!而家個BLOG有令我想放棄既感覺~~~!!我只係想KEEP住個女D成長日記ONLY, 如果唔係, 我一早GIVE UP啦~!!

    回覆刪除
  4. 我舊時一星期可以寫三四個, 現在升呢後, 一星期寫一個.

    仲有成日up 吾到d 相, 激死~~~

    &

    搵 blog友的名又吾同晒, 又多左好多冇寫blog 的 a/c

    極不方便~~~~

    回覆刪除