Pages

2011年10月27日 星期四

菠蘿油走冰

平日的早上, 往常地接完anson吃我的大早餐,

冇幾耐對面一個男人座下, 樣子白靜後生, 衣著整潔, 絕冇異樣

之後就order 佢的早餐

他先叫一個雞翼麵不過要求d麵煮得"極諗身", 佢十分強調並用力說出個" 極" 字

之後就叫咗個冰火菠蘿油 (間茶記的特色野, 真係咁寫係餐牌), 不過佢竟然要求走冰

我跟同抬另一個食住麵的男人帶住疑惑的眼神同時間抬頭望向那男人,

相信我同另一個男人心入面都是想'" 點走冰啊??"

更利害的係侍應完全照落order , 沒帶半點疑問~

最後個男人叫埋凍奶荼 ~ 小奶小冰小甜

冇幾耐, 他的麵來了, 不過他非常肯定不是他的!!

他再次強調佢要煮得極諗身, 碗麵咁快到冇可能係佢既~

同抬的男人同我再次望向佢, 無言~

不過, 那裡的侍應eq 真高, 沒出聲就將麵拎走

之後他的冰火菠蘿油來了, 待應今次大聲地說出冰火菠蘿油走冰

眼看不到跟其他的有什麼分別, 跟住他的麵也再來了

有冇煮過另一碗? 唔知 !   有冇加料?? 都唔知不過但願有!

他滿帶笑容的舉起他的手, order 了一支茄汁

侍應的eq 終於超越她的極限, 以恥笑的語氣問那男人" 茄汁用嚟點菠蘿油啊?? "

不過男人並冇回應, 他之後大量地將茄汁搗進他的麵裡

看到這裡我的早餐已經食完, 再用極速飲埋我個凍奶茶逃離現場

避免不必要的危機產生, 我起身之後他的凍奶茶來了~  深啡色的, 賣相恐怖!!

3 則留言:

  1. 真係咩人都有..............wakaakakak!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  2. 可能佢係此餐廳常客,所以侍應們都習慣佢的舉子及Order.

    回覆刪除
  3. 俾著我都會快d食完走人,呢個人一定有問題,唔係正常人~

    回覆刪除