Pages

2010年12月13日 星期一

Ocean park 2010 ( part 3)

anson 坐攬車同我預期一樣, 一d都唔驚

想當年papa小學時坐驚到唔夠擔望下面啊~

家陣d小朋友真係好鬼大擔


落到山下面食咗$150 快餐, 貴到嘔~   不過都唔算難食

食完又去睇動物, 今次睇新開的亞洲動物館

有熊猫, 小熊猫, 仲有大公仔影相添, 我地當然叫anson排隊影啦

點知排到anson, 隻大熊貓走咗, 話要休息喎~

當時anson 好似冇咩事, 點知第二日爺爺問anson 海洋公園好唔好玩

anson 第一句就答"熊猫走咗" 完來佢深深記住咗此事, 唔知會唔會有童年陰影??




之後我地仲睇咗一個雀仔show, anson又係兒童王國遊樂場玩餐飽

anson 繼續用金手指無限體力, 當時係下午4點, 仲未訓過, 勁!!!

個雀仔show 入面表演的雀不停投擲糞糞, 我估當時mama好驚又中招




最後上番海洋劇場睇埋個show , 回程攬車時anson 急住快速差電, 不過都係冇訓到

只係扭吓抱抱, 最後anson 係差唔多睇哂全場, 直至6點我地先走人






 

沒有留言:

張貼留言