Pages

2010年12月15日 星期三

ikea x 高脂family = merry x'mas

真係不得不讚吓ikea, 讚的因為ikea 真係懂得尋覓顧客的芳心

大部份產品設計都富有心思而且實用, 最重要的係價錢絕不昂貴

更加要讚的係因為ikea 今年為我們屋企帶來第一份聖誕禮物

為我地FAMILY添加了不小聖誕氣氛



 其實ikea 的公關一早就通知咗我地會送份聖誕禮物俾我地

papa就同anson 講, 乖的小朋友就有聖誕老人送禮物架

anson 當然覺得自己乖啦, 於是就好期待聖誕老人的來臨

終於禮物來了, 一個超精美的盒子, 而且十分重手

個刻連papa 都對ikea 為我地帶來的聖誕禮物充滿期待




anson 同papa 食過飯後就去拆禮物啦, 原來禮物不只一份,

一包二包的放滿了整個盒子

anson 二話不說已經看中盒子入面的糖果取了出來, 不過當然唔食得住啦

因為anson 仲有咳咳哩~ anson 竟然聽聽話話應承papa好番先食



之後PAPA 見到個屋仔模型, 初初都以為俾ANSON 玩

點知完來係一間食得的瑞士聖誕薑餅屋, 仲可以自己起屋同裝修(裝飾)添

睇嚟今個聖誕有節目啦, 可以同anson嚟一個親子DIY囉

都話IKEA 有心思架啦~


之後仲有兩套NYSNO 藍白星空餐具, 一個星星簡單得嚟又有性格

聖誕大餐冇理由用兩隻街市買的雞碗盛戴美食架

點都要搵套形仔d 嚟做聖誕大餐既, ikea 依套就岩哂啦~




配埋餐巾同餐巾架真係一流!





其實要聖誕過得有氣氛仲未夠架

聖誕樹哩~ 未有喎

聖誕裝飾哩 ~ 都未有喎

anson 隻聖誕襪哩  ~ 都未有喎

去邊度買好? 大家知道啦
嚟聖誕仲有個多星期, 係時候去ikea行轉, papa,mama好掛住d 肉丸啊



6 則留言:

  1. 你就好啦,我都想要呀,睇黎都要自己俾錢,哈哈~

    回覆刪除
  2. 真係好豐富既禮物盒呢 ... 恨死隔離

    回覆刪除
  3. 嘩..送咁多嘢啊, 發達啦!!

    回覆刪除
  4. 你地簡直有vip的待遇啊~~

    回覆刪除
  5. 真係好, 聖誕節大豐收啊~

    回覆刪除
  6. 哇!~~~咁好ge? 點解你地成日有公關搵你地ga, 我都想收下公關d聖誕禮物呀><

    回覆刪除