Pages

2009年7月26日 星期日

識吹BB啦~

之前買左個吹BB比Anson,但佢一直都唔識吹
直至lee幾日終於吹到啦!!
不過都係吹幾下又唔要囉.




最近Anson仲越來越低打,人地同佢講去街街就跟人走(頭也不回個隻)
另外,我&高脂係婆婆屋企去走時,Anson好似知我去街咁
死都唔同我地byebye,係都要同婆婆byebye.
(咁就以為自已都可以去街街??)

Anson做錯野比人話,佢好似自己知衰咁.
唔出聲,低頭,唔望你.(佢以為咁就會無事)
到Anosn望你,你再講佢,佢又好淒涼咁喊喎!(真係無佢辦法)


















Anson下星期開始要返playgroup啦!
所以星期六下午至星期日下午都會返屯門了.
如果想約Anson玩既朋友,記得話我地知啦~


8 則留言:

  1. 番playgroup 喇~~
    玩完記得同我地匯報Anson識新朋友仔呀!!

    回覆刪除
  2. 小王子依家都係唔話得架。話佢就大喊o架喇!!

    回覆刪除
  3. 返邊間PLAYGROUP AR?
    [版主回覆07/26/2009 23:21:00]我係join 0809mama一齊係元朗既 kid's corner 包堂上playgroup 仲送左4堂BB按摩班添!

    回覆刪除
  4. 多 謝 你 的 分 享 ! 加 油 呀 ! *(00)*

    回覆刪除
  5. 我都要搵個BB比小燊吹先得!

    回覆刪除
  6. byebye就以為自己可以去街?好可愛喎,哈哈~

    回覆刪除