Pages

2009年7月13日 星期一

小心 anosn 攻擊








家陣同anson 真係要小心d, 驚anson受傷之餘, 自己都要小心d

anson雖未算恐怖有力, 但攻擊力十足, 而且招數多多

用牙: anson4隻門牙已經出齊, 如果妳嘗試放隻手指入佢口

          佢會豪不留請定咬下去,雖然唔會咬繼妳隻手指, 但必定另妳尖叫

用手: 請不要將你的頭部放在anson的手前面, 他會插你眼或者鼻哥

         又或者幫你拔頭髮,但現在的anson唔識分黑同白, 所以白頭髮

         同黑頭髮會一次過被他拔掉多條

用手: 如果妳嘗試申出妳的長腳誘惑anson, 亦請妳小心點, 誘惑到anson的只有
  
          你腳上的腳毛, 佢會幫你清除掉,道理同頭髮一樣

用腳: 現在的anson好鐘意 "un" , 當佢興奮同開心時就會 "un"

          如果係你大腳上 "un" 的話, 好易會被佢踩中 d唔應該踩的地方,

         後果可大可小

用頭: anson 家陣懂得飛撲, 如果你同anson好friend又玩得好開心時,

          佢會雙腳向後繼而用力彈出, 飛撲向你身, 好彩的話當然冇事

          唔好彩的話, 他的頭部會擊中你的嘴, 此招攻擊力最強,

         聽聞阿婆曾經中招爆嘴


附上攻擊連環圖一輯





 

7 則留言:

  1. "雙腳向後繼而用力彈出" .......依招勁呀!

    回覆刪除
  2. 睇你上面的描述, 好似武俠小說的形容...哈哈~~!!

    回覆刪除
  3. 高脂物體Family2009年7月13日 下午3:23

    ANSON仲好鐘意搶媽咪既眼鏡添呀! 攪到眼鏡都鬆晒...

    回覆刪除
  4. 哈哈~ 我個仔都差不多~ 手被咬到真係好痛.

    回覆刪除
  5. 哈哈哈, 非常好笑~~~

    回覆刪除
  6. 我都爆過幾次咀~~

    回覆刪除
  7. Bubi日日都幫我拔頭髮 我就快禿頭架喇~!
    [版主回覆07/19/2009 10:19:00]我都係呀

    回覆刪除