Pages

2009年3月18日 星期三

揸奶樽+扭計look

上星期日見天氣都好好,所以Papa,Mama帶左Anson落街街

行左一陣又睇下水池.點知行近個水池Anson又驚喎!

同佢去街街好八掛like周圍望+發呆



平時唔好睇Anson好似好乖咁,佢都有扭計既一面嫁!

通常都係扭食or扭抱

未夠鍾已經要扭食奶啦!(仲有20分鐘先夠鐘)

每次佢喊得好悽涼,仲大大滴眼淚就一定係扭食!




Mama怕左你啦,走左去開奶!

Anson一見到有奶食,即刻收聲,係咁食...

你睇下佢捉到個奶樽幾實




14 則留言:

  1. 轉左低敏奶粉未吖???我見Anson面仔仲係紅卜卜喎~~~
    [版主回覆03/19/2009 11:49:00]阿B面仔因星期五食左南瓜粥+鯇魚之後 唔知係唔係敏感紅左! 星期六,日用左濾固醇退左啦. 依定早晚搽"雙妹麥",其他時間用QV Cream 食定轉左食森永低敏一星期好似好左d, 但係腳仔有少少地方鞋鞋地, 努力搽Aqueous Cream中...

    回覆刪除



  2. Anson 好叻呀, 揸實個奶樽!!
    Btw, Anson 條眉靚到好似畫上去咁呀!!

    回覆刪除
  3. Anson仔塊面仲未好呀?
    其實佢扭住食奶仲好,最怕係佢厭奶果時,你點迫佢佢都唔肯食,果時仲扭得勁!!....
    [版主回覆03/19/2009 11:50:00]佢面仔無事啦~

    回覆刪除
  4. anson 仔扭食都好過我個仔見到個奶樽就喊啦!!

    回覆刪除
  5. hi, 第一次上你個blog 呀, 我囡囡六個月, 一樣係面仔紅紅, 攪到的好頭痛...已經睇左皮膚專科, 話bb濕疹....介紹了一支cream俾我們 , 用了潤一些, 不過仍是紅紅的....你囝囝有什麼方法處理呀?可以分享下嗎?
    我而家用(用了兩天)能恩低敏, 希望好一些~~~
    [版主回覆03/19/2009 12:09:00]我係你個blog答左你啦!

    回覆刪除
  6. 通常佢地食野就最緊張!!

    回覆刪除
  7. 我昨晚試了用健康院介紹的"愛麗她"潤膚膏好像好了一些~~

    回覆刪除
  8. 我地有新貨番左,來睇睇啦! www.kakakidsfashion.com -   最潮,最平兒童服、襪、包被、被仔、口水肩、睡袋、等服飾 (如有打擾請見諒)

    回覆刪除

  9.  
    Welcome to click the above family
     
    讓我和你手牽手、心連心, 同住地球村!
    愛天然 、 愛環保 、 愛地球 ......給地球一個無毒的家!

    回覆刪除
  10. 我囡囡去街都會好八掛, 周圍望+發呆, 又唔笑.

    回覆刪除
  11. 大量最新春夏日本童裝上架!!
    Angela*Baby 保證所有貨品100%由日本入口, 及通過日本品質測試, 品質及設計絕對得到保證!   讓各靚靚媽咪可安在家中舒服地挑選, 來自日本身在香港不易找到的日本最潮最新的嬰孩服裝!!
    打開↓這扇門, 請您欣賞 Angela*Baby 為您精心挑選的時尚日本童裝!!
     

    回覆刪除
  12. 佢連喊個樣都好得意呀... 我好想抱下佢呀...

    回覆刪除
  13. 上次睇醫生, 都有介紹QV Cream, 等我都買返支先~

    回覆刪除