Pages

2009年3月23日 星期一

anson出世後第一次自己去差電

Anson出世後真係比咗唔小的時間比佢, 好小去街玩囉

難得朋友仔生日, 一於出去差吓電先

今次去到海洋公園心態都唔同咗囉

多咗留意D爸爸媽媽, 睇吓佢地點樣睇住個 BB

睇完之後, 我非常肯定要等ANSON識行識走先好嚟

見D爸爸推住架BB車再拎住一大袋野, 再係路邊換糞片

............anson, 你都係等吓吧啦! 反正你去到都係呆住咁望住d動物

對你嚟講同望住屋企隻玩具雞雞應該冇咩大分別

望吓d爸爸媽媽之餘再望吓其他人發覺有幾多女人著住

高跟鞋同短裙仔嚟海洋公園, 真係配服配服



今次冇咗ANSON, 影相目標當然落係動物身上啦

去咁多次海洋公園, 我都係第一次去觀鳥園,

入面D鳥原來完全唔驚人, 任影唔嬲

不過我就好怕D佢地啦, 因為個鳥籠真係完全OPEN,

中頭獎機會非常高, 加上對上一次的陰影, 真係怕怕




水母館入面真係好靚, 不過入面勁暗, 想影張靚相真係好難




D熊貓真係得意到暈, 同ANSON比都係咁話

而且仲好鬼識攤, 識浸係水池洗白白




隻海獅其實一D都唔得意, 黑色一舊野咁, 不過拎張相又影得佢好攪笑喎








6 則留言:

  1. 哈哈!! 我都諗住等亞仔大d先帶佢去海洋公園 & 迪迪尼呀!! 太細個帶佢去, 大人又辛苦, 細路又咩都未識玩.

    回覆刪除
  2. 隻水母好似外星人呀,怕怕!
    隻熊貓就好似泡溫泉咁,幾嘆!

    回覆刪除

  3. 大量最新春夏日本童裝上架!!
    Angela*Baby 保證所有貨品100%由日本入口, 及通過日本品質測試, 品質及設計絕對得到保證!   讓各靚靚媽咪可安在家中舒服地挑選, 來自日本身在香港不易找到的日本最潮最新的嬰孩服裝!!
    打開↓這扇門, 請您欣賞 Angela*Baby 為您精心挑選的時尚日本童裝!!
     

    回覆刪除
  4. 我都好佩服著高跟鞋短裙去ocean park同disneyland個d人架....好鬼勁呀~~

    回覆刪除
  5. 我都去左兩次, 都累架~~~~ 但都開心, 雖然佢咩都吾識玩, 又吾識行, 但影下相留念, 都好好架~~~~
     
    第二次去   http://hk.myblog.yahoo.com/toleolo/article?mid=1855
    第一次去   http://hk.myblog.yahoo.com/toleolo/article?mid=1507

    回覆刪除
  6. 你都講得" arm " 架,等佢地大d先帶佢地出黎玩會好d,所以宜家都係去樓下公園行下炸!

    回覆刪除