Pages

2008年12月23日 星期二

Anson病了@轉醫生

Anson星期日唔舒服同佢睇左醫生(同Anson打針個個)
都好似唔係好得咁...而且又成日嘔奶!!


今日同佢轉去睇另一個醫生(係小老婆係屋企睇開既診所)

因個到有2個醫生(小老婆睇開夜晚個醫生)

有1個長期係大埔既(只係星期2,5既早上先係東涌到)

咁啱lee個醫生今朝係到,婆婆就同Anson去睇!!(我都未睇過lee個醫生嫁)

個醫生好細心咁睇Anson,仲同婆婆講左好多野添!!

Anson有幾樣唔舒服 :

流鼻水,鼻塞 : 原來Anson佢鼻膜簿,鼻膜炎

多痰 : 醫生了解左Anson係開刀既.原本開刀既BB係會多痰
反而順產既BB係少痰d!醫生仲話森永奶粉唔算太甜都ok!!


最近成日嘔奶 : 醫生叫我地開稀d比bb食.可以減少佢嘔奶!!

面仔乾&甩皮 : 醫生話我皮膚敏感,不過通常d人都叫佢做濕疹(醫生開左AQ Cream之外仲寫個牌子等媽咪第時可以自己出去
買比我用添)


醫生仲好好同婆婆講叫佢唔洗擔心.

開左6日藥比Anson,仲話唔洗再來多次睇佢嫁啦~~
















醫生開左 : 通鼻塞(滴鼻),化痰藥,收鼻水藥,退燒藥(需要時用),
AQ Cream + Lotion , 抗生素(for鼻膜炎)


Total : $240 (6日藥)

Anson食左之後婆婆話佢好似好左,仲嘔奶少左添!!

好在婆婆同我買股票(我都唔知佢買乜嫁??)

同我賺左千幾蚊先無咁肉痛咋!!

希望Anson快D好返啦~~

另外我又比公司迫放假26-27/12放假...

我就自己再攞左8-9/1 (anson打針), 29-30/1(湊anson返新屋)

4 則留言:

  1. 可唔可以話我知個醫生名呀? 因為我住大埔
    [版主回覆12/24/2008 09:35:00]好呀!!我寫私人回應去你個blog到呀!!

    回覆刪除
  2. 希望你bb快d好返la...bb病真係好心痛
    我個b開頭睇左醫生...都比左d抗生素我.....我比左ar b食...攪到bb肚啊同埋都仲未好得返......跟住我前日去左睇專科呢個醫生好pro....仲同我講唔應該比咁細bb食抗生素ga....食左會kill左bb本身既益菌ga.......
    [版主回覆12/24/2008 15:36:00]我自己都幾擔心BB嫁!! (係東涌醫生選擇又唔多) 佢咁細個自己又唔識講邊到唔舒服喎. 我BROTHER以前就係細個,我屋企人唔為意 最後佢變左做哮喘,都係睇緊D好呀!!

    回覆刪除
  3. 收到啦, 唔該哂你
    希望Anson快d好番

    回覆刪除
  4. 個醫生好似幾好喎,價錢都唔貴~

    回覆刪除