Pages

2008年12月21日 星期日

Anson病左??

前幾日已經見Anson好似鼻塞塞同多左鼻屎喎!!

不過到今朝見佢有幾聲咳添!!但係佢又鬼咁精神,

為左安心d帶左佢去睇醫生...

(Anson又抓到面面流血啦)














順便同醫生講Anson面面好乾而且係額頭同頸有條紅色痕

(有時唔知係唔係面仔痕,係到抓面面)

醫生就話係濕疹(不過好多人就話係奶癬)

仲話later可能手腳都有(我唔要呀!!)

到時仲有可能要轉豆奶喎!!我一定唔要Anson手腳都有濕疹!!!

醫生仲話BB皮膚唔好連氣管都會敏感d嫁!!(真係要留意多d先得)

開左幾種藥比Anson : 1支滴鼻,2支藥水(止咳化痰&收鼻水)
aqueous cream, 類固醇既cream(不過類固醇我唔會比anson用住
之前搽左1日俄羅立英好似好左d搽多2日睇下好唔好得返先)





依家Anson勁鍾意坐呀!!仲要坐係到食奶添!!

睇下Anson搽完Aqueous Cream會唔會好d,

我又見好多媽咪話雙妹嘜雪花膏好用.

BB皮膚有問題真係好頭痛呢!!

5 則留言:

  1. 你不如試下買"高雪珀納"比BB搽下啦!!
    http://www.goodfield2000.com/product1.html
    [版主回覆12/22/2008 14:48:00]唔咳晒~不過BB佢搽左俄羅立英面仔 滑返d!!later再鞋返我買來試下先!!

    回覆刪除
  2. Anson 您要快D好返呀... 我B近排又係經常 抓面, 攪到花面貓咁.....Daddy即時下令要著手套仔!
    [版主回覆12/22/2008 14:48:00]我BB都有帶手套嫁,但有時比佢隻手休息下 放佢出來就即刻抓面,一係就食手指 (仲要係成個拳頭塞入口到)比佢激死!!

    回覆刪除
  3. 我買咗 雙妹嘜雪花膏<<<但又唔敢用
    [版主回覆12/22/2008 15:26:00]我見好多BK媽咪都話好用,不過我又係 唔夠膽買比BB用!!(好似話無成份list出來)

    回覆刪除
  4. 希望 anson 仔快d好返啦, 過個happy xmas, bb唔舒服, 媽媽就至擔心啦. 至於 bb cream, 你可以試下 swiss bb (瑞士寶寶),  我囡囡之前有用, 佢個時細個d皮膚好敏感, 一達達紅, 但用完即好, 但之後見佢大個d皮膚好咗, 就轉用人地比既 mustela, 就無甘好用啦.

    回覆刪除