Pages

2006年8月26日 星期六

我同男友都勁無奈同唔開心!

我之前租mini cooper是日租自己架駛$1200在婚紗展有8折,即$960
租了後我阿媽勁唔like我男友自己架車!
話佢平時無架開車,又話我同佢已經相沖一陣唔知沖左去邊.......
但因mini cooper如果比人架駛而自己坐後面根本就坐唔到
而租車D人話到現時為至亦未試過有人租司機
好無可奈可地......把mini cooper轉左做BENZ!!而去轉車時,我男友本來想book D大部少少
的BENZ(S320,S350)但已比人book晒,只有部細D的BENZ E240....
現轉了BENZ有司機$400/小時,在今次婚紗展有95折
暫時book了6小時...
我同男友轉左之後都勁無奈同唔開心!

1 則留言:

  1. First time visiting your Blog... If I were you, go for what you like - so that you will not regret. I also drove my own Mini Cooper during my wedding day.  That was and is still a very moment -  Of course, you may also get the Mercedes Benz for taking your parents....  so that they will not complaint.   Maybe the Mercedes S class is booked.....  How about other choice such as Jaguar / BMW / Audi?

    回覆刪除