Pages

2006年8月17日 星期四

A/C 選那一個course好?

經過一輪痛苦的掙扎讀唔讀會計好!剛剛同朋友講完電話,佢比了好多意見比我!
而我亦覺得我個朋友講得好有道理.
因她覺得如果我今年內做唔到會計的野,當我讀完A/C都無用.(因自己都年紀大了)
如果只是做一個普通Junior A/C 或文員,她suggest我讀LCCI Higher,
之後真是做A/C的工作先再讀都未遲...
當她&我男友都話A/C勁難讀都令我自己都擔心自己讀時會跟唔上

而我亦覺得她講得好有道理!!
多謝你的意見呀!!杜比貓貓,我會好好考慮的!
而我男友D同事又想叫我地10月去番禺玩!到時要再想想去唔去呢!

沒有留言:

張貼留言