Pages

2024年4月22日 星期一

首爾Day 2江華海邊度假村斜坡滑車&永宗海邊鐵路自行車&月尾島餵海鷗&松月洞童話村・中國城

一早係東橫inn食完早餐就去一日團集合地點報到 


今次報團都揀左係東大門歷文化公站集合

第一站去左玩斜坡滑車,旅行團包左1次,可另外加購1-2
我自就無加,而Anson & Alison &爸爸就加購2

每次玩完要再坐纜車上山

Alison玩左2次就無玩話手累
Anson同爸爸就玩左3次,仲飛車添,話好玩~

 玩完就出發去松月洞童話村・中國城lunch
都係跟導既餐成班跟住去食炸醬麵

食完就係中國村周行下

過D就係童畫村到時間再去集合點上車

 

一站月尾島餵海鷗要安排上船事
我地就係附行下

超多海鷗,仲有好多人餵

到時間我地就連人帶車一齊上船同買蝦條餵海鷗

當你將蝦條舉高好快已海鷗食左了

阿女海鷗仲食埋餘下的蝦條話好食

 落船後好快又去埋永宗海邊鐵路自行車

前面既人踏得比較慢,所我地都要踏下停下
行路仲快~haha

 回程我地選係弘大落車去左行下街


夾公仔(可惜勁難夾)

係保成會館食dinner,都好多人排
我地叫左豬肉湯飯、馬鈴薯排骨湯(醒酒湯)、蔘雞湯…

食飽就回酒

 高脂物體Family Facebookhttps://www.facebook.com/ansonyalison

沒有留言:

張貼留言