Pages

2015年6月21日 星期日

Disney之旅 @ 「夏」雪狂熱

自Anson K3畢業旅行去過Disney之後就一直無去過了~
今年Anson做功課,溫默書都算自覺!
而今次考試成績都OK咁啦~
 Mama就買左Disney既「夏」雪狂熱 優惠門票獎勵下佢

今次影既相唔係好多
一去到Disney都想去<魔雪奇緣>冰雪小鎮
但見到取預約飛條人龍已經決定放棄...
我地繼續行去灰熊山谷玩下水槍
跟住到反斗奇兵大本營


玩轉轉彈弓狗
估唔到Alison一D都唔驚仲話好好玩

再行返出去探險世界到森林河流之旅
Anson同Alison嚇到CC下
,Anson仲驚到躲係船底 
玩到熱辣辣我地就走去睇下米奇幻想曲
Alison睇到笑晒~
玩下灰姑娘旋轉木馬

經過見同卡通人物影相唔算好多人
Alison見到高飛米奇超開心

之後去火箭餐廳食下野休息陣先

食飽飽又出發去小熊維利尼歷險之旅
同小小世界 (玩小小世界Alison訓着左)
玩完小小世界我就坐係附近比Alison訓多一陣
Anson就同Papa玩Space Mountain
(Anson玩完出來仲話腳仔軟)

Alison訓醒就同Anson會合去玩馳車天地

玩完見差唔多時間做米奇金獎音樂劇時間了
我地就過去睇,等入塲時仲撞啱巡遊添~
米奇金獎音樂劇真係好好睇呀~
睇完玩多轉小小世界今次Alison睇到眼定定
再玩埋太空飛碟

(Alison又係唔驚玩到hehe哈哈)
可惜巴斯光年星際歷險做檢查無得玩呢!

玩完都大5:30pm我地就走了~
反正31/8-30/9仲有一次可以入場
下次決定下午玩到夜晚,無咁曬嘛!
期待9月再去過~


高脂物體 Facebookhttps://www.facebook.com/ansonyalison
Sina Blogangelayanson.mysinablog.com/index.php

沒有留言:

張貼留言