Pages

2015年4月8日 星期三

復活節Buffet @ Bistro on the Mile

復活節本身無諗住食Buffet嫁!
阿婆阿公約我地去食Buffet咁就去啦~
今次選左去Holiday Inn既Bistro on the Mile到食

係復活節每個成人可以帶一個8歲以下的小童(Free)
Buffet地區設有兒童樂園,有波波池、彩繪復活蛋、有姐姐扭汽球、仲有Frozen電影睇
Anson同Alison一見到個兒童樂園已經雙眼發光


係檯上面放放左好多朱古力,坐係到已經有得食

食物選擇OK啦,又唔算好多,不過都叫啱食
今次既主題係瑞士蓮朱古力特色美食
最記得有朱古力長通粉,朱古力烤朱背肉,朱古力燒三文魚,
不過味道我就覺得麻麻

食物REFILL得都好快,最緊要有我至愛既甜品
雪糕我都食左3杯  ^o^

其實Alison未病好晒嫁!不過見到我地食佢無可能唔食囉...
見佢氣管無事就比佢食一杯啦~

食飽飽Anson同Alison就入左遊戲室玩
Anson就畫畫,而Alison就整朱古力復活蛋


姐姐仲扭波波比佢地

之後就走去玩波波池同彈床,玩下又食下咁
Mama Papa食完野間唔中走去睇下佢地,之後又再去食過
今次又係食得好舒適,真係好爽呀~

每位小朋友仲有一隻瑞士蓮朱古力兔仔送添~



 高脂物體 Facebookhttps://www.facebook.com/ansonyalison
Sina Blogangelayanson.mysinablog.com/index.php




沒有留言:

張貼留言