Pages

2014年1月14日 星期二

美素佳兒輕鬆訂網站 @ 試購體驗


繼美素佳兒首次推出智能電話應用程式「Friso輕鬆訂app」後,
美素佳兒於2013年年底再推出輕鬆訂網站~
以後買奶粉更加方便!又洗驚買唔到奶粉啦~

friso.com.hk進入 (見下圖)
其實我都找左一陣先入到,因個廣告成日轉呀,
如果有個icon直接按入就更方便呢!

或可直接打輕鬆訂網站既網址都得嫁
美素佳兒輕鬆訂網站 ---> http://easyorder.friso.com.hk/

美素佳兒輕鬆訂提供左3種訂購方法:
「連鎖零售點預訂服務」,「藥房奶粉卷計劃」,「免費上門送貨」

我自己都係第1次用咋!要註冊左先~


輸入電話同Email去建立帳戶,再按下一步

Set定送貨地址 & 登入密碼

登記完成!

Mama今次選擇左以「連鎖零售點預訂服務」訂奶粉!
點解?因為可以去門市簽卡,有時d信用卡有優惠又可儲分嘛~
Papa話我好帥奶囉!咁我真係帥奶來嫁嘛...Wahaha~

唔好意思,今次Mama比較懶,Cap圖比晒大家睇有乜奶粉訂,唔洗分2張圖出
等我簡下要訂既奶粉先,
我家Alison食緊美素佳兒3號,而Anson就食4號

之後就選訂購既數量,Alison婆婆屋企仲有2罐存貨,
就快又新年啦,今次同Alison入多2罐先~

選好付款方式


訂購完成,真係好方便呀~
之後亦會收到email通知確認訂單!




沒有留言:

張貼留言