Pages

2013年6月9日 星期日

最近有乜攪作?

最近都無乜特別野發生,
逢星期六都係去樓下公園玩咁啦~
ALISON每次經過公園都會好興奮咁指住,要去玩嫁!


如果下星期好天,希望可以帶2個一齊去泳池游水
我相信ALISON應該會鐘意的



每個星期六日朝早,妹妹一起身就要走去找ANSON
就算ANSON未身起,ALISON都會拍醒ANSON先肯罷休


2個一起身又會攬埋一舊,又互相錫下先安樂
唔好睇佢地好似好相親相愛,
佢地2個都成日爭玩具嫁!


係6月頭ALISON去左上英文PLAYGROUP試堂
唉!每次見到個外籍阿SIR都喊,試堂當日仲唔肯落地抱足成堂...
希望到7月正式上堂時會好D啦~
本身個外籍阿SIR都教緊ANSON (都學左有2年了)
平時ANSON自己入去上堂,我都唔知佢識唔識既?
係ALISON試堂當日由於我地早左到,
見到阿SIR問ANSON野,又叫佢幫手整野,
ANSON又聽得明又識得應阿SIR喎!真係估佢唔到呢!
依家畫畫都學左大半年有多,希望可以KEEP住啦~


有一日放工返屋企ANSON寫自己個名比我睇
其實我地無教左佢嫁!
佢話學校教,而且佢係學校都有練習,
仲問我點解佢姓黎,咁多筆劃,咁難寫喎
不過ANSON寫字真係好求期囉! (連學校老師都咁講)
暑假已經同佢報左寫字班,希望可以寫好D!



[高脂物體Family] 已經登陸左Facebook 專頁


1 則留言:

  1. 算係咁, 4 歲人仔, 寫成咁, 我收貨了~~~

    回覆刪除