Pages

2012年9月3日 星期一

預祝生日@disney

去完馬場,我地就趕去接細妹一齊去disney食buffet預祝anson 4歲生日










自從上年Anson生日去過disney食dinner有mickey同佢慶祝,anson就念念不忘!
今年生日亦一早已要求要mickey mouse同佢慶祝...

其實我都覺得個buffet好貴嫁!不過一年一次,大少又鐘意,無計啦!


上一年同anson慶祝生日見anson好開心,貴得來都覺得值得!
點知今年唔知係唔係disney唔夠人手,去到食buffet等左半個鐘有多d公仔先見人...
而今年係"高飛"同anson吹蠟燭 (anson有d失望,因為唔係 minnie / mickey)
anson仲好驚"高飛"d鬚吉到佢,唔肯行咁埋去"高飛"到



disney亦有同我地影相,其實都想買嫁,可惜真係選唔落手!
對今次個buffet真係真係有d失望,下年再去我諗我會食lunch/tea好了...


個生日蛋糕我地選左朱古力慕絲,返到屋企已經溶左1/4...
如果住得遠既見意大家訂其他款好了!





[高脂物體Family] 已經登陸左Facebook 專頁



想知高脂一家既最新動態就Like---高脂物體Family啦~

http://www.facebook.com/ansonyalison


1 則留言:

  1. Anson 4歲咪要比錢囉? 晚餐且真係好貴喔~ 冇Mickey同Anson 吹蠟燭, 又真係幾失望. . 你們仲有無送禮物啊?
    [版主回覆09/03/2012 17:19:28]我&婆婆都有送gift比anson,下一個blog再寫
    anson要比$呀!今次請埋阿公阿婆洗左$28xx

    回覆刪除