Pages

2012年3月21日 星期三

ANSON與妹妹

終於都抽到小小時間寫BLOG了~
由於生anson時,媽媽係屯門醫院係開刀既,所以今次生細妹醫生就比我選擇可以開刀/試順產
最後媽媽決定都係開刀!

12/3 - 要一早入院見醫生+入產前病房準備明日開刀 (當晚12:00後就唔可以食野+飲水)

13/3 - 要開刀了,雖然係第2次生B,不過都好緊張呀!
今次生完B之後初初都比較辛苦,有可能D麻醉藥----成日想嘔+頭暈,要到第2日先好D
不過今次未夠24HOURS,已經有能力下床,而且比生ANOSN時行得快左同好似康復得快添~

好在我早幾日入院咋!到我出院時D產前產後房已經爆晒要開摺床添呀!



出左院之後就回家見ANSON,成個星期無見個囝,真係掛到我CC下
ANSON一見細妹就話要抱佢,又話要餵佢食奶添~

返到屋企真係一腳踢,又要泵奶,換片,洗奶樽...
ANSON PAPA & 奶奶分別同細妹換片,換到漏尿,又要我收拾同細妹換衫
不過第2日媽媽+細妹就去左婆婆家坐月了!
(如果係自己屋企坐老爺奶奶成日上來我會癲嫁)



依家細妹都主要係食人奶,每餐90-100ML  (媽媽泵完放係樽到,係夜晚訓左泵唔切個2餐就會食奶粉)
唔訓覺時仲識得扭人抱添~
媽媽最煩既係同妹妹改名,真係諗到頭爆,叫PAPA幫手諗,佢又好似懶懶閒咁...


5 則留言:

  1. 改名真係會好煩,我地都諗到頭都大埋,嘻嘻,我都覺得,係阿媽度坐月,係最好不過既事,但ANSON肯比你走咁耐嗎?
    [版主回覆03/22/2012 18:18:13]係呀~ANSON又肯喎!我話比佢知我開刀等傷口好返先返去,佢又無野喎!
    我諗住坐月到4月尾先返屋企~

    回覆刪除
  2. 現在未算最忙, 等你返左工, 放工返到屋企, 又要接放學, 又食飯, 又沖涼, 又洗衫, 洗奶槫, 到時真係一腳踏拉~~~~~~~~
    [版主回覆03/23/2012 09:59:08]妹妹會比婆婆湊,到時返工我要過妹妹到先,之後夜晚又要返屋企
    而PAPA要星期六日先睇到細妹

    回覆刪除
  3. PAPA 係 Facebook 問我有無idea同妹妹改英文名
    比左 3個 BB女既名 PAPA. 希望你鍾意啦.

    總之, 小心身體~Anson & 妹妹健健康康

    回覆刪除
  4. sooooooooo 溫馨~恭喜你呀!!

    回覆刪除
  5. Anson咁緊張,日後實錫到妹妹飛去^^

    回覆刪除