Pages

2011年12月22日 星期四

小南國@屯門

屯門近排開咗好多新食市, 大部份都好吸引

之但係大部份都走中高檔路線, 可惜

近排試完一間裝修超華麗的上海食店 - 小南國


價錢非常進取地高, 差d以為自己去咗尖沙咀 / 金鐘 / soho 既高級食店

因為新開既關係, 人異常的多, 不過我包保好快會冇人去

想知點解?? 繼續睇落去就知道

一入到去真係覺得好grand , 白色的主調加上古舊的吊扇

另人想起舊上海



看看餐牌, 相片中的食物都好吸引, 價錢貴一點都覺得理所當然

 不過吃普通的食物, 例如小籠包都還算是合理的$28 (三隻)

滿心歡喜地決定了要點的菜, 舉手示意不久侍應就來落單了,

到這一刻美好的事情通通都完結了, 惡夢正式展開

落單不久, 開始發覺言語上溝通出現問題, 原因很簡單

侍應說的廣東話比anson 的bb 話更加難聽得明

侍應不繼地講, 我就不繼地"吓!!  咩話~ "

係靠估同不繼"吓" 的情況下, 終於落完單

兩分鐘不到, 前菜冷盤已經上到, 異常地有效率

望清楚d, 嘩~ 連糖醋骨都上埋, 我第一時間問, 熱唔熱架??



侍應上菜後, 好細心咁講咗段野, 大約估係小心個生煎包d熱湯呱~

一咬之後, 完全冇料到, 熱都唔熱吓, 唔通我聽錯!! 味道其實是ok 可以的

再講番個糖醋骨, 水準只是緊緊合格, 肉非常的" 鞋 " 好肯定是煮得太久之過~~





 再來的都是大路野, 我連拍照的興趣都提不起, 如果唔係有人叫我繼續拍

上面個幾張相大家應該都見唔到

其實味道唔可以叫差, 不過好明顯來料全都是下價貨,

好似那條松子魚應該還是bb, 細條到不得了,

汁非常的多且濃且怪味!!! 絕對唔係正常味道

八寶鴨侍應話幫我地分, 見佢手起刀落, 隻鴨還是完完整整的

只知唔見咗層皮, 說好的分菜哩??? 唔通我又聽錯!!!!

那個雞絲粉皮, 樣貌有別於我食過既粉皮, 但味道係同其他是一樣的, 今次又古佢唔到喎

小籠包係上海店的靈魂, 連這個都做得唔好, 應該都唔會繼續生存到

上抬後, 侍應又叫我地小心熱湯, 如果佢廣東好d 絕對可以加番d分

可惜事與願違, 另外小籠包熱與唔熱, 好食唔好食我都唔係好肯定

因為我夾咗三隻, 穿咗兩隻, 唔止我失敗, 其他人都係同一命運

最後大家唔飽, 加了個雪菜炒年糕, 等了20分鐘才來到

買相跟menu 的一樣, 但除了雪菜外什麼也沒有了, 連味道也沒有!!!!

好一個清炒年糕, 價值$88

這餐5個大人, 一個小朋友 叫的已經不是什麼名菜, 埋單都差唔多$1000

食物水平同服務質素的分數遠比裝修分數低, 再加埋一個不合理的價錢

又一間可以bad list





2 則留言:

  1. 侍應說的廣東話比anson 的bb 話更加難聽得明<==XD...SORRY笑左~~
    隻鴨還是完完整整的<==又笑左...你打D野好攪笑...
    埋單$1000??????????????貴成咁?
    [版主回覆12/23/2011 09:23:34]係呀!真係好貴呀~
    我老公寫既係攪笑d!
    如果唔係新開話去試,我地應該同屋企人去左酒樓食!

    回覆刪除
  2. 最失敗係個小籠包,點可能穿底....同我吃過X泰豐完全冇得俾....

    回覆刪除