Pages

2011年7月11日 星期一

n1下學期家長日


anson返埋lee個星期N1就讀完,放暑假啦~
上星期係學校家長會
學校都比左個file家長,主要都係記錄左n1時教左乜野
而小朋友又做到d乜,入面亦有隻dvd,收錄左佢地上堂時既情況~



學校新年年宵活動~


於學校畫畫


自己砌三角型


學懂"對&錯"



問anson仲乜自己一個坐左最後既?
anson話: 因為我曳曳囉!



端午節活動,anson做左鼓手呢~


於學校學習緊物件"浮同沈"

學校生日會,小朋友們在玩"爭凳仔"



之前同anson係學校轉左k1讀全日班,點知家長日又話比我地知要waiting
明明比註冊費時已寫明收左嫁嘛! (都唔知係唔係學校唔見左我地個record)
之後papa攞返學校張紙比校長同校長講,先有返個全日位咋!
希望開學時唔知又話無位啦...


3 則留言:

  1. 高脂物體Family2011年7月12日 上午9:26

    好明顯, anson 係班入面真係好細個 by anthony

    回覆刪除
  2. 原來我女女同你仔仔都係美樂讀, 班主任都係MISS 廖~ 不過好似唔同班....

    回覆刪除
  3. 全日好呀, 可惜我悠悠果間無全日, 我都好想佢讚全日, 可以學會獨立一些~!

    回覆刪除