Pages

2010年10月10日 星期日

參觀雅麗斯+anson又病
























星期六返工時順便帶左anson回婆婆家住返晚
點知星期日返到去見到anson個鼻損晒...(隻眼頭都有d損,都唔知有無整到眼仔添!)
阿婆話anson昨晚都無既,一起身就變左咁囉!
我地估有可能佢訓覺比張被既拉鏈整到!但又無聽到anson喊的!
希望anson快d好啦!好擔心佢有疤痕呀!

之後婆婆又話anson有d黃色鼻涕,所以明日又要請假唔返學
要睇醫生...天呀!返左1個月n1已經要睇第4次醫生了!



今日又有1間K1有open day (有全日的)
雖然唔係anson mama既心水,但都係報左名先.

學校有2層的!一入去就係個好大既操場咁


每個課室都方左不同既玩具比小朋友玩
課室同anson現時讀既n1差唔多大


anson又係到周圍八下!


學校亦有佈置

同時展示比家長睇,學校用既書&教具等


有anson最鐘意既滑梯,玩左一陣就走上2樓


anson mama就唔係咁like要行樓梯 (好怕小朋友會跌到呢)

上到去有攀爬區

又有氣球佈置

又有玩具屋
2樓有電腦室 (anson papa話比現時anson讀個間先進
因anson學校仲係用緊大牛龜)

學校亦有不同時課外活動(eg.敲擊樂,交通安全隊,芭蕾舞,武術等)


亦有展示全日班既餐單
同午睡床仔

anson亦係學校玩得好開心

參觀完學校就同anson去左市中心買麵包同玩左陣車車
之後就坐返車回婆婆到,明日睇完醫生先返mama屋企!

4 則留言:

  1. anson要小心身體啊~~

    回覆刪除
  2. 整損鼻仔啊, 要小心D呀.

    回覆刪除
  3. 我是"生活易"08年9月份媽媽"fmk蕭太", 年幾前係"尖咀"cafe 見過一面之緣.我都是幫女兒報屯門幼稚園, 見過Anson2次,第1次"東華三院高德根,第2次係以上呢間, 我見到你上面啲相,有我老公同心心係入面,都幾有緣. 你會否報"聖彼得堂恌麟"個間呢 .
    [版主回覆10/27/2010 11:23:00]係呀!st peter會報呀! 不過高德根應該去唔到interview了!

    回覆刪除
  4. 我明日會帶心心去 in 高德根 . 重有想問吓屯門重有邊間幼稚園好,要報呢?
    [版主回覆10/27/2010 15:57:00]我只係諗住報雅麗斯, 高德根,st peter. 我主要想anson讀全日. 另anson依家讀緊美樂(景峰)d miss都好好, 好有愛心!

    回覆刪除