Pages

2010年7月3日 星期六

老爺奶奶第一次全日湊anson

1/7 anson一早係婆婆家等我地帶佢返屋企
由於8月開始anson就要返屋企準備9月返N1
而老爺奶奶亦未試過湊anson於是叫佢地試下湊...




返到屋企就最鐘意自己寫野+叫mama畫公仔!


而且成日係mama房跑出廳



2/7由於anson papa,mama都要返工無人影相!
mama返工很都成日係到諗anson唔知點呢??(基本上成日都無心機做野)
衛生問題我已經控制唔到亦唔想知亦唔夠擔去諗...
而且最擔心anson飲唔夠水(因一唔夠水佢去便便係勁辛苦的)
當然anson mama都成日打比奶奶啦!(我想奶奶一定煩到嘔)
其實就算係anson婆婆我一日都起碼打3-4次tel比佢嫁!

anson當日只係落過會所玩姐!之後都係留係屋企.
而老爺當晚都只係整左湯,(有可能廚房唔同自己屋企所以都唔煮了)
老公買左燒鴨+茄汁豆回家.
我想老爺奶奶唔煮飯既生活會係由anson回家開始
(因老公未同佢地講唔比佢地帶anson回佢地家,只可留在我地家呢
其實mama屋企唔似婆婆屋企方便一落街就係商場
mama屋企去邊都要轉一程車!
當然自己都唔想anson走來走去啦!都係留係屋企安全d)

而奶奶食完飯8:00pm倒已經話要走了!
當日老爺奶奶仲話anson係咁叫"爺爺,嫲嫲...

而當日回到家發現:
1)anson mama有一個clean既奶樽放左係anson個專用有蓋兜到!
點知回到家佢地無用不特至,仲將我前晚+朝早個2個用過既奶樽
就咁用水沖下就比水anson飲!
事後同老公講,佢都話: "佢阿媽係咁上下,唔比佢激死都已經偷笑..."
(好在anson都唔係細姐,如果係初出世既BB咁比佢地攪法死得啦!
自己一心諗住等佢地用埋個clean奶樽回家先一次過steam,
下次anson mama唔懶得一定要steam晒d奶樽先好出門口)


2)老爺自己漏口風比"玻璃spoon" anson用!
anson papa聽到已即時話老爺叫佢唔好,一陣打破左玻璃.(我自己無出聲)
但老爺一於好少理, 仲話anson papa乜都驚,邊擔心得咁多
(我真係好想問下佢,如果佢唔係比玻璃spoon anson用我地洗擔心咩?
如果我個仔比玻璃整到佢負擔得起咩??
就算自己阿媽做錯野我亦都有咁話過,亦同佢講佢湊anson有乜事
佢生返個賠返比我!

anson mama細佬細個(仲讀緊幼稚園)就係用玻璃碗整到塊面繨左針,
我亦有同佢地講過,自己細佬既事,佢地又係唔係想比anson試下?)

anson mama已經決定將自己屋企所有玻璃野會換過晒佢!
叫又叫唔聽,為有自己做野!唔洗自己心掛掛.
K1到時再考慮同唔同anson轉讀全日.
anson mama真係要買多d股票,轉做全職C奶先得!


到3/7 anson papa自己請假湊anson,點解半日都唔比老爺奶奶埋?
lee個問題我都有問過anson papa,但anson papa唔肯.

10:00am老爺奶奶都有上來睇anson,不過今日有可能papa係到了
唔洗跟住老爺奶奶,叫佢叫"爺爺,嫲嫲"當聽唔到.
乜依家d小朋友咁現實既??anson papa仲諗住日後靠個仔養,我想都幾難囉.
好在anson mama諗都無諗過要靠個仔姐!

之後又落會都玩了
!


mama放工返來就返playgroup!


又自己玩帽!
最估唔到等anson落堂時有個mama來參觀playgroup
仲主動走來anson mama身邊話睇過我個Blog呢!
死啦!比人點左相添,haha....
原來個位mama係見到anson上緊lee間palygroup先走過來睇下環境.
之後都同個mama傾左一陣!真係估唔到自己個blog咁多人睇呢!



今堂teacher教既主題係廚房,anson papa同anson上堂
連papa都話好多生字都唔識呢!
看來mama都係時候要攞返上次買個本字典讀定先得!

2 則留言:

  1. 係呀, 比老人家揍就係咁, 依家我PA MA搬近咗我, 有時佢地都幫手揍下, 不過我老豆擺明就係要寵呀囡, 只要呀囡開口, 有時唔洗開口, 已經有野食送埋嚟, 仲要長食長有, 只要呀囡like就得 衛生問題, 有時都要隻眼開, 隻眼閉~ 有佢地既場合, 呀囡就唔理我地既說話, 只要一話去公公度, 就開心到彈彈下, 哎~
    [版主回覆07/06/2010 14:45:00]係呀!真係好難攪... 衛生問題我都預左佢地湊時自己睇唔都就算. 寵壞我就一定預左! 因我個囝都係要乜有乜,無都要扭到有為至!唉!

    回覆刪除
  2. 有時真係會因為邊個湊小朋友而煩惱......如邊個湊會好D....所以有時我會噤諗, 大家都想個小朋友好, 不過係能力問題姐......

    回覆刪除