Pages

2010年4月17日 星期六

playgroup後到同學仔家

Anson依家一聽到返學就好開心,亦都會自己乖乖入課室


不過入到課室都係無時定成日走來走去,唔留心上堂...


一係就攪同學仔


一係就攪住teacher上堂



放學啦!得到小新mama邀請,我地playgroup有3個mama去左佢屋企玩.
個個BB去到就老實不客氣,係咁攞小新d玩具玩玩玩...



anson勁鐘意玩滑梯


小新屋企仲有好多玩具又煮飯仔


車車都有3部呀!


雖然玩玩具其間BB們都有搶玩具情況出現,不過情況都ok
同時亦証明佢地既佔有慾開始大了...



小新mama仲請我地食dinner添~
希望下次各BB們都有機會來我家玩啦!







食完玩完後anson回家沖完涼食完奶,比個奶咀佢都唔洗5 mins
就訓左了!証明今日真係玩得好累呢!


2 則留言:

  1. 好開心woo, 悠悠同playgroup的同學仔仲未熟呢~~
    [版主回覆04/18/2010 20:34:00]因我地1歲已一齊返playgroup而且有時都會攪下活動! 都ok嫁!

    回覆刪除
  2. 小新媽媽屋企d玩具真係多得好利害呀! 我開頭仲而為你地係某間玩具店玩炸! 另外, Anson哥哥真係好活潑同好奇心好大, (Jimmy仔都係噤嫁) , 遲d我地都會帶佢返playgroup, 睇吓佢對其他小朋友同Playgroup環境, 會作出咩"反應"..........

    回覆刪除