Pages

2010年2月21日 星期日

初二至初五


初二下午anson去左6299屋企食粥
之前已經成日話比佢地知anson食既粥唔洗落味,
點知去到食anson碗粥...
佢地真係將d豬肉調左咪先煮
(我想6299真係駁我唔會試味吧)
我即時同老公講62仲多多藉口話d肉昨日買唔調味好易壞喎!
如果下次佢地再係咁,我一定唔會比anson食佢地整既野!


Anson舅父新年去左澳門玩,到初三來到同anson拜年+比手信我地!
夜晚就同舅父+6299去左元氣壽司食飯!


Anson由於之前食左粥唔係好肚餓,食左少少野就成日話要走呢!



到初五太婆來左睇anson,估唔到anson今個假期見到陌生人一d都唔驚,
只係初初用眼打量下佢地only久一點就已經可以同人玩了!







今個新年期間anson佢每次食奶都要入房食
初初anson papa都唔知點解,直到有一次
anson papa跟了入房先知原來anson食奶食到咁嘆!



到回到婆婆家anson mama先知原來anson
夜晚食完奶都有嗽口的.


1 則留言: