Pages

2009年8月22日 星期六

嚇親??

  

Anson今個星期又返屋企啦!
今次返到屋企唔知係唔係應得,無喊了!
仲玩得好開心添!!



我地仲帶左Anson落會所玩!亦係我第一次去會所呢!
其實會所都好似無乜野玩咁!
反而Anson又成日撩d小朋友玩&講bb話.



但係次次老爺奶奶一來我家anson就喊! (次次佢地來都無好野
)
今晚老爺奶奶來左,Anson已經喊到食飯先收左聲無喊到
anson食食下野無端端好似嚇親.
個口開左(成十幾秒)但無聲,個身同手就陣晒...
之後先喊!嚇死我呀!

又唔知佢乜事??最驚佢係抽根自己又唔知咋!!


喊左出聲之後一陣我就安慰下anson
之後anson就eeoo咁.
我估佢應該係眼訓了.
比左個奶咀佢一陣就訓左.(當時只係7:30pm)
抱佢落床佢又即喊!
只好比佢訓大床訓係佢側邊(訓覺時anson都有扎過2次

)
老爺奶奶仲好意思問我Anson之前有無試過咁.
當然無試過啦!


沒有留言:

張貼留言