Pages

2009年2月6日 星期五

Anson受傷了...


今日返到去婆婆屋企諗住放Anson隻手出來同佢玩啦!!

(因Anson成日抓面面,所以婆婆都會套住佢隻手手的)


點知一睇(嚇死我地呀!)

點解Anson隻手"突"起晒...(傻傻既Anson媽仲以為個仔生肉粒)

明明昨晚同Anson清潔手手都無事嫁





即刻帶Anson入去比婆婆睇.(連婆婆都唔知Anson起左水泡)

之後婆婆想起今日同Anson沖涼時開左暖爐

同Anson沖涼時Anson隻手手點到個暖爐,就係lee個時候

Anson "呀"左一聲(無喊到),婆婆即刻睇佢隻手又無事喎

於是就無理啦...

雖然Anson佢無乜野咁,都係同平時一樣食呀,玩呀

但係見到Anson 2隻手指起左大水泡,真係好心痛呀!!

14 則留言:

  1. 嘩!!真的好嚴重呀. 要不要看醫生呀?
    今日我老公幫個女換尿片, 都不小心整度d 熱水落去. elyse 即哭.
    老公打電話叫我回家(巴士中), 回到家之後. 個囡見到我, 即要我抱. 之後都唔知道同她搽什麼, 搽了一些QV CREAM. 她就冇哭了. 我罵了老公幾句.
    我說好彩今次係腳背, 如果係身OR 面點算.之後叫他下次要小心D.
     
    [版主回覆02/07/2009 12:10:00]無睇醫生呀!! 係怕佢燙到d肉唔係皮咋.
    大家照顧bb時都要小心d呢~

    回覆刪除
  2. 都好傷喎,咁大個水泡! 不過Anson好堅強, 只係叫咗一聲.... EE睇見都心痛啊!!
     
    [版主回覆02/07/2009 12:02:00]佢都唔知痛咁! 我地仲驚過佢...

    回覆刪除
  3. 真係好心痛,下次唔好放咁近喇~~
    [版主回覆02/07/2009 12:12:00]婆婆驚到今日開始都唔用暖爐同bb沖涼了!

    回覆刪除
  4. 我見到都心痛呀~ 而家好返0的未呀?
    [版主回覆02/07/2009 12:00:00]唔好意思呀!! 上次以為你地改左期呢 (因好似約左又無晒聲氣咁) 下次再約食飯我會去嫁, 不過我諗都要打電話比你confirm先得! 我個仔佢隻手都係咁啦! 不過佢又好似唔知痛囉. 我地都驚佢個水泡會穿呢... 我個仔大左都應該好頑皮唔怕打嫁啦!!

    回覆刪除
  5. 現代人從生到死,食宿、穿衣、讀書、就醫,無一不需要花費,賺錢換取所需,似乎是天經地義的,很少人質疑、或曾認真想過其他生活的可能。一個只懂「省」的小女孩,卻勇於向這樣的生活說「不」──為什麼不「工作」就活不下去?衣服一定得用買的嗎?一定得聽專家的,才能吃得健康嗎?

    回覆刪除
  6. 嘩!咁大個水泡好痛喔!
    仲係手指仔忝!十指痛歸心喔!
    我睇見都心痛呀!
    Anson媽媽要留意住個傷口,一有吾對路就要睇醫生呀!

    回覆刪除
  7. 好心痛啊~~
    好彩Anson bb 唔覺得痛咋!!

    回覆刪除
  8. o華~~ 好心痛呢!!!
    燙傷可以搽俄羅立英, 我試過唔錯的!!
    Hope Anson's fingers will recover very very soon~~

    回覆刪除
  9. 陰公囉~~真係肉痛死爸爸媽媽

    回覆刪除
  10. 見到都好心痛, 依家好番未啊? 水泡謝左未? 要多加護理啊~
     
    [版主回覆02/08/2009 19:09:00]水泡未謝呀!!不過今日忍唔住同佢去睇左醫生
    醫生都叫我地又佢,等個水泡自己穿or收水
    比定d藥水&藥膏我地同bb搽!

    回覆刪除
  11. 真係好陰公呀! 真係睇見都肉赤呀!!! 希望佢快些好番啦!

    回覆刪除
  12. WAh~好大個泡呀....痛c anson bb同mama la

    回覆刪除