Pages

2006年7月12日 星期三

婚紗店試衫

我上星期日都去了婚紗店試衫for結婚個日,但......

其實之前我是在元朗一間婚紗店租衫的,但前幾個月打來話唔做啦
叫我地:

1.取走2件衫
2.因老闆除了元朗仲有一間鋪係佐敦,可安排我們轉去佐敦租
咁我咪轉去佐敦啦!!!


昨日就同Anthony,伴娘去(only我+伴娘試衫).由4:00pm試到7:30pm
雖然佢地冇人會serve你換衫,但調番轉來講就十分自由,你可以試晒成間鋪的衫都得 (我找伴娘幫我換衫的)
租衫5日4夜
fitting 前 (大概婚期前2星期度 la) 可以無限轉款唔加 $$

好啦!到hold衫時就話因之前元朗個間唔係佢地公司的,只是個朋友做唔住,
而唔想你地無衫租將你地D單轉過來,之前你們比佢地公司的$我地都無收過.
而我們要hold衫一定要比左個尾數先比我地hold衫,如果唔係都幫唔到我們.
又或者叫我地自己找個邊個老闆,但佢話佢自己都找唔到個friend仲話個friend
欠佢10件衫未比返佢.....

咁即是迫住要我地比尾數hold衫,好在個plan唔係好貴.($23xx 7套衫)

我勁鍾意件宮廷婚紗呀~~~勁靚!!所以只好比了尾數佢啦!!
但我男友擔心都唔知會唔會later又到這間話唔做closed.... (你知啦12/2006仲有成半年)

而Anthony又唔鍾意個到D男禮,叫佢去出面租又唔肯,話唔想浪費$$
所以今日都無乜心機.......

她跟返之前個plan的offer比我,但之前比了$1500,昨日要比尾數$8xx

3 則留言:

  1. 放心啦...邊驚得咁多喎! 況且果間婚紗店其實係主攻賣2手衫架...因為我見過佢係東方賣廣告...& 今年咁多人結婚, 要執都等出年先啦 放心啦...baby

    回覆刪除
  2. 唔.. 你好幸福呀 你晚上才返學 呀

    回覆刪除
  3. 介紹個網站俾你, 有關營養健康和減肥的! :
    www.healthcometrue.com/hk

    回覆刪除